Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Danguolė Svirskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Koordinatorė |
2. |
Vilma Grigienė | Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Pirmininkė |
3. |
Inga Dūdienė | Kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
4. |
Daiva Ilevičienė | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
5. | Asta Vancevičienė | Tiksliųjų, gamtos mokslų, technologijų ir kūno kultūros (TGTK) mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
6. | Valentina Zujevaitė | Socialinių mokslų ir menų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
Metodinės tarybos funkcijos:
-
nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokslo metams, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Mokykloje;
-
tiria mokytojų kvalifikacijos kėlimo poreikius ir kartu su Mokyklos direktoriumi, jo pavaduotoju ugdymui nustato prioritetines kryptis, organizuoja pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą;
-
teikia Mokyklos direktoriui suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo organizavimo, ugdymo turinio formavimo, planavimo ir jo įgyvendinimo gerinimo, ugdymo proceso aprūpinimo;
-
koordinuoja mokytojų metodinių grupių veiklą;
-
inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, metodinės patirties, kvalifikacinių renginių metu įgytos informacijos sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo institucijomis;
-
derina mokytojų parengtus planus, programas pagal Mokyklos ugdymo plane nustatytą ugdymo turinio planavimo tvarką;
-
dalyvauja ir teikia pasiūlymus rengiant metodinės tarybos, Mokyklos ugdymo planus, Mokyklos metinį veiklos ir strateginį planus, jų analizes, kitus Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;
-
atlieka strateginio plano įsivertinimą, tikslina kiekvieno mėnesio Mokyklos veiklos planus, analizuoja, kaip vykdomas metų veiklos planas, ar jis atitinka Mokyklos strategiją, teikia siūlymus dėl veiklos gerinimo;
-
tarpininkauja užsakant vadovėlius;
-
atsižvelgusi į mokytojų pageidavimus, skirtas lėšas, kalendorinių metų pradžioje parengia „Mokyklos priemonių, išskyrus vadovėlius, poreikio planą“, kalendorinių metų pabaigoje atlieka „Mokymo priemonių, išskyrus vadovėlius, poreikio plano“ vykdymo analizę;
-
svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus.