Įsivertinimas

Įsivertinimai
2023 m. Žeimių mokyklos-daugiafunkcio centro pažangos ataskaita
2022 m. Žeimių mokyklos-daugiafunkcio centro pažangos ataskaita


Mokyklos pažangos ataskaita (2021 m.)


 

Mokyklos pažanga 2019 m.

 

Platusis įsivertinimas 2016 m.

 

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2015 m.

Privalumai

Teiginiai  Nuoroda į veiklos rodiklį

Dauguma  mokinių (90%) ir mokytojų (82%) teigia, kad klasėje visada ar dažniausiai jaučiasi saugiai, pasitiki ir gerbia vieni kitus.

1.1.6

Dauguma mokinių (90%) pasiekia patenkinamą mokymosi pasiekimų lygį.

1.2.2.

Beveik visi mokytojai (90%) rengia mokomųjų dalykų ilgalaikius planus. 95 % mokytojų rengia savo trumpalaikius planus arba naudoja leidyklų išleistus trumpalaikius planus, juos koreguoja ir pritaiko pamokose.

2.2.1.

Konsultacijas visada teikia dauguma mokytojų (56%). Mažuma mokytojų (26%) konsultacijas teikia dažniausiai.

4.2.1.

Trūkumai

Teiginiai Nuoroda į veiklos rodiklį

Mažuma mokinių (28%) teigia, kad  visada pamokose vyrauja geros emocijos ir saugi aplinka.

1.1.6.

Beveik visi mokytojai teigia, kad visada (35%)  arba dažniausiai (57%) įtraukia visus mokinius į aktyvų dalyvavimą pamokoje.

1.2.2.

Pagalbą ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos mokiniams dalis mokytojų (34%) teikia visada, dauguma mokytojų (52%) pagalbą teikia dažniausiai. Kartais (mažuma) pagalbą teikia (10%) mokytojų. Mokiniai teigia, jog dalis mokytojų (40%) visada padeda mokiniams, ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos.

4.2.1.

Pasiūlymai.

  1. Į aktyvų dalyvavimą pamokoje (veikloje) įtraukti visus mokinius.
  2. Tobulinti pagalbos teikimą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, ar ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos.
  • Elektroninis dienynas
  • Tvarkaraščiai
  • Aktualu tėvams
  • Aktualu mokiniams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.05 – 08.50
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 13.55 – 14.40
Iki žiemos (Kalėdų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.