Mokyklos pažangos ataskaita (2021 m.)
Mokyklos pažanga 2019 m.
Platusis įsivertinimas 2016 m.
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2015 m.
Privalumai
Teiginiai | Nuoroda į veiklos rodiklį |
---|---|
Dauguma mokinių (90%) ir mokytojų (82%) teigia, kad klasėje visada ar dažniausiai jaučiasi saugiai, pasitiki ir gerbia vieni kitus. |
1.1.6 |
Dauguma mokinių (90%) pasiekia patenkinamą mokymosi pasiekimų lygį. |
1.2.2. |
Beveik visi mokytojai (90%) rengia mokomųjų dalykų ilgalaikius planus. 95 % mokytojų rengia savo trumpalaikius planus arba naudoja leidyklų išleistus trumpalaikius planus, juos koreguoja ir pritaiko pamokose. |
2.2.1. |
Konsultacijas visada teikia dauguma mokytojų (56%). Mažuma mokytojų (26%) konsultacijas teikia dažniausiai. |
4.2.1. |
Trūkumai
Teiginiai | Nuoroda į veiklos rodiklį |
---|---|
Mažuma mokinių (28%) teigia, kad visada pamokose vyrauja geros emocijos ir saugi aplinka. |
1.1.6. |
Beveik visi mokytojai teigia, kad visada (35%) arba dažniausiai (57%) įtraukia visus mokinius į aktyvų dalyvavimą pamokoje. |
1.2.2. |
Pagalbą ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos mokiniams dalis mokytojų (34%) teikia visada, dauguma mokytojų (52%) pagalbą teikia dažniausiai. Kartais (mažuma) pagalbą teikia (10%) mokytojų. Mokiniai teigia, jog dalis mokytojų (40%) visada padeda mokiniams, ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos. |
4.2.1. |
Pasiūlymai.
- Į aktyvų dalyvavimą pamokoje (veikloje) įtraukti visus mokinius.
- Tobulinti pagalbos teikimą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, ar ilgesnį laiką nelankiusiems mokyklos.