Projektinė diena sostinėje

Vykdydami projekto „Kokybės krepšelis“ priemonių planą, mokslo metų pabaigoje 5-10 klasių mokiniai dalyvavo praktinėje projektinėje dienoje Lietuvos sostinėje. Mokiniams skirtingose Vilniaus miesto vietose vyko lietuvių kalbos ir literatūros, dailės, istorijos, gamtos ir žmogaus, biologijos, kūno kultūros pamokos. Visi išvykoje dalyvavę mokiniai buvo paskirstyti į dvi grupes ir pasikeisdami dalyvavo edukacinėse veiklose.

Kultūrinės edukacinė programos- ekskursijos metu  „Atverkime Vilniaus kiemelių vartus“ mokiniai susipažino su unikaliu Vilniaus senamiesčio kultūros paveldu, pastatų ir kiemų formavimosi raida ir užstatymo kaita, skirtingais architektūros stiliais ir jų meninėmis detalėmis, kelių šimtų metų senumo mūro lipdymo būdais ir jo liekanomis, išlikusiu kultūriniu praeities paveldu ir dabarties technologijomis padedančiomis jį konservuoti, atkurti ir išsaugoti. Mokiniai buvo įtraukti į edukacinius, teminius žaidimus ir skatinami gyvai tyrinėti ir ugdyti dėmesingumą juos supančiai aplinkai, naudodamiesi jiems suteikta papildoma medžiaga įsivaizduoti praeities miestą bei jame vykusius pokyčius, vertinti ir saugoti kultūros ir architektūros paveldą, domėtis Vilniaus praeitimi ir dabartimi.

Bernardinų sode mokiniai susipažino su originalia parko struktūra ir gausia botanikos ekspozicija, seniausiu Vilniaus miesto ąžuolu, grožėjosi atkurtais senaisiais parko elementais: alpinariumu, tvenkiniu, Belvederio kalneliu, centrine aikšte, pasivaikščiojo takais palei Vilnelę, pasigrožėjo istorinėse vietose įrengtais fontanais, mokėsi atpažinti augalus, atliko grupines užduotis.

Valdovų rūmuose mokiniai dalyvavo apžvalginėje ekskursijoje po nuolatines Valdovų rūmų ekspozicijas. Pirmoje ekskursijos dalyje susipažino su  Lietuvos didžiųjų kunigaikščių rezidencija ir jos teritorijos raida valstybės bei Europos istorijos kontekste, pasivaikščiojo po įspūdingą archeologinį rezervatą, kurį gaubia atkurtas Valdovų rūmų pastatas, apžiūrėjo išlikusius autentiškus mūrus ir šioje teritorijoje aptiktus unikalius radinius. Ekskursiją tęsė menėse ir privačiuose apartamentuose su atkurtais istoriniais vėlyvosios gotikos, renesanso ir ankstyvojo baroko interjerais. Užlipę į apžvalgos bokštą galėjo stebėti Vilniaus miesto panoramą.

Spartus ėjimas ir vaikščiojimas po Vilniaus senamiestį gerino ne tik emocinę, bet ir  fizinę mokinių būklę. Elektroninių prietaisų pagalba mokiniai skaičiavo nueitus žingsnius ir tikrai jų buvo ne 10 000. 

Nuotraukos

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tvarkaraščiai
  • Aktualu tėvams
  • Aktualu mokiniams
Naujienų archyvas