Tyrimai gamtos mokslų pamokose

Vykdydami projekto „Kokybės krepšelis“ veiklų planą „Mokymosi tiriant organizavimas gamtos mokslų pamokose“ įsigijome priemonių mokinių eksperimentiniams ir praktiniams įgūdžiams ugdyti. Priemones naudojame atlikdami eksperimentinius darbus biologijos, fizikos, gamtos ir žmogaus, chemijos pamokose.

5-6 klasėje nagrinėdami gyvybės įvairovę, ląstelių sandarą, ruošiant mikroskopavimo preparatus naudojome petri lėkšteles, dengiamųjų ir objektinių stiklelių rinkinius, mikroskopus, medžiagų sudėčiai ir jų savybėms tyrinėti naudojome pH juostelių rinkinį, tiriant oro sudėtį panaudojome dujų rinkimo priemonių rinkinį, medžiagų magnetinėms savybėms įrodyti – magnetų rinkinį.

7-8 klasėse tirdami organizmų įvairovę, mikroorganizmų sandarą, ruošdami mikroorganizmų mitybinę terpę naudojome mikroskopus, mikroskopinių preparatų rinkinius, jų priežiūros priemones. Anglies dioksido kiekio iškvėptame ir įkvėptame ore palyginimui – anglies dioksido jutiklį. Archimedo jėgai, šviesos atspindžiui ir lūžiui nustatyti naudojome optikos rinkinius. Skysčių tankiui tirti naudojome skirtingų medžiagų tankio kūnų rinkinį.

9-10 klasėse tirdami rūgštines, bazines medžiagų savybes, nitratų kiekio nustatymą, naudojome pH jutiklį, pH  juostelių rinkinius. Sodos, citrinos rūgšties tirpumo nuo koncentracijos, temperatūros priklausomybei tirti stiklinių, mėgintuvėlių rinkinius, termometrus, greitpuodžius. Mokinių tiriamajai-eksperimentinei veiklai buvo skirta daugiau kaip 30% gamtos mokslų pamokų.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tvarkaraščiai
  • Aktualu tėvams
  • Aktualu mokiniams
Naujienų archyvas