Mokymo priemonė įtraukiajam ugdymui „EduSensus”

Vykdydama projekto „Kokybės krepšelis” veiklų planą mokykla įsigijo skaitmeninę mokymo priemonę įtraukiajam ugdymui „EduSensus”.

Šią mokymo priemonę savo darbe naudoja specialioji pedagogė, logopedė darbui su 1-4 klasių mokiniais, turinčiais mokymosi sunkumų, raidos sutrikimų bei kalbėjimo ir kalbos sutrikimų.

Programoje yra itin didelis pasirinkimas įvairaus pobūdžio užduočių. Jomis naudodamiesi vaikai su kalbėjimo ir kalbos sutrikimu gali geriau ugdyti reikiamas kompetencijas, pažintinius įgūdžius.

Išbandėme įrankius, kuriais per individualius logopedinius užsiėmimus įtvirtinamas garsų tarimas žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje. Tai ypač naudinga lavinant vaikų fonetinius, fonologinius sutrikimus. Be to, programa labai praverčia ir tuomet, kai sulėtėjusi kalbos raida, yra nežymus kalbos neišsivystymas. Įveikiant šiuos sutrikimus, prireikia labai daug mokomosios medžiagos, o programos galimybės ją rinktis pačia įvairiausia forma yra plačios.

Naudodami priemonę per specialiąsias pratybas pastebėjome, jog sumažėjo prieštaravimų bei atsisakymų atlikti užduotis – tai lėmė aiški programos struktūra. Žaidimai teigiamai paveikė vaikų emocijas, pagerėjo, nuotaika atsirado daugiau teigiamų emocijų. Dėmesio sutrikimų turintiems mokiniams programėlės naudojimas padeda susikaupti ir išlaikyti dėmesį atliekant užduotis. Naudojant programėlę lavinami įgūdžiai, mažinama atskirtis – nustebome vaikų gebėjimu naudotis programa.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tvarkaraščiai
  • Aktualu tėvams
  • Aktualu mokiniams
Naujienų archyvas